Kuzey Güneyde Çalan Bul Beni Kaybolmuşum Şarkısı Dinle İzle

Posted by Unknown On 22 Mayıs 2013 Çarşamba 1 yorum
kuzey güney dizisinde çalan bul beni kaybolmuşum şarkısı dinle, kuzey güney 75.bölümde çalan şarkı dinle, kuzey güneyde çalan bul beni kaybolmuşum şarkı sözleri

Kuzey Güneyin Yeni Bölümünde Çalan Bul Beni Kaybolmuşum Şarkısı

Kuzey Güney Finale doğru giderken izlenme rekorları kırıyor. Kanal D nin sevilen dizisi Kuzey Güneyin 75.Bölümünde çalan Bul Beni Kaybolmuşum şarkısı çok büyük ilgi topladı. İşte o şarkı ve sözleri

Kuzzey Güney 75.Bölümünde Çalan Bul Beni Kaybolmuşum Dinle İzle

Bul Beni Kaybolmuşum Şarkı Sözleri 

Bul beni kaybolmuşum
İzim silinmiş dilim suskun susmuşum
Bak bana mahvolmuşum senden kendimi almayı unutmuşum
Bak bana mahvolmuşum sensez ben boğulmuşum

Bul beni kaybolmuşum
İzim silinmiş dilim suskun susmuşum
Bak bana mahvolmuşum senden kendimi almayı unutmuşum
Bak bana mahvolmuşum sensez ben boğulmuşum
Sponsor Reklamlar

Yorumlarınızı bekliyoruz: (anonimi seçerek anında yorum atabilirsiniz.)
1 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper bir şarkı olmuş bul beni kaybolmuşum harika ya...

Yorum Gönder