2012 KPSS Ortaöğretim Önlisans Sınav Giriş Yerleri Açıklandı

Posted by Unknown On 19 Eylül 2012 Çarşamba 0 yorum
2012 KPSS Ortaöğretim Önlisans 2012 KPSS Ortaöğretim Önlisans Sınav Giriş Yerleri. Kpss sınavına hangi okulda gireceğim. KPSS sınava giriş yerleri öğrenme, sınav giriş belgesi.

ÖSYM onümüzdeki hafta yapılacak olan ortaöğretim ve önlisans kpss 2012′ye girecek adaylar için sınava girecekleri okul ve salonu açıkladı.

Sınav cumartesi ve pazar günü saat 9.30′da başlayacak olup, adaylar sınava nereden gireceklerini internet üzerinden, aday bilgi işlem’den şifrelerini girerek öğrenebilecekler.

Eğer siz kpss önlisans ve ortaöğretim sınavına girecek bir adaysanız, sınava nerede ve hangi okulda gireceğinizi öğrenmek için aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

KPSS Önlisans ve ortaöğretim Sınav Giriş Yerlerine aşağıdaki bağlantılardan ulaşabilirsiniz... 

BURAYA Tıklayın.

Sınav giriş yerleri posta ile gönderilmeyecektir. İnternet üzerinden aldığınız çıktı sizin giriş belgeniz olacak ve isterseniz siyah beyaz isterseniz de renkli fotokopi alabilirsiniz. İnternetten aldığınız belgenin üstünde herhangi bir çizik ve leke olmamasına dikkat ediniz. Eğer sınava o belgeyi getirmezseniz sınava girme şansınız olmayacaktır.

Ayrıca sınavda giriş belgesinin yanında Nüfus cüzdanı (T.C numarası olan) ve ehliyet gibi kimlik belgesini yanınızda bulundurmanız gerekmektedir. En çok dikkat etmeniz gereken şeylerden birisi de sürücü belgesinin kimlik yerine sayılmamasıdır.

2012 KPSS Ortaöğretim Önlisans Sınav Giriş Yerleri
Sponsor Reklamlar

Yorumlarınızı bekliyoruz: (anonimi seçerek anında yorum atabilirsiniz.)
0 yorum:

Yorum Gönder