Windows 7 sistem gereksinimleri

Posted by Unknown On 23 Mart 2013 Cumartesi 18 yorum
Windows 7 Sistem Gereksinimleri ;
Windows 7'nin merak edilen sistem gereksinimleri açıklandı. Aşağıdaki özelliklere sahip bir bilgisayar Windows 7'i rahatlıkla kaldırabilir.

İşte Windows 7'nin çalışması için ihtiyaç duyacağı sistem gereksinimleri ;

Windows-7-Ultimate-indir  Sistem Gereksinimleri:
*1 Ghz İşlemci (32-Bit, 64-Bit)
*512 Mb Ram (32-Bit),
*1 Gb Ram (64-Bit)
* 5 Gb Boş Disk Alanı (32-Bit)
* 7 Gb Boş Disk Alanı (64-Bit)
* 128mb Ekran Kartı


Üstteki sistem gereksinimleri size uymuyorsa birde lütfen minimum sistem gereksinimlerine bakarak bilgisayarınızın Windows 7'i kaldırıp kaldıramayacağını rahatlıkla anlayabilirsiniz.

Minimum Sistem Gereksinimleri ise;
1 GHz işlemci (32 veya 64-bit)
512 MB RAM (Home Basic versiyonu için); 1 GB RAM diğer türm versiyonlar için.
15 GB boş sabit disk alanı
32MB belleğe sahip DirectX 9 uyumlu ekran kartı (Home Basic versiyonu için); 128MB bellekli ve WDDM destekli ekran kartı, diğer tüm versiyonlar için.
Sponsor Reklamlar

Yorumlarınızı bekliyoruz: (anonimi seçerek anında yorum atabilirsiniz.)
18 yorum:

Adsız dedi ki...

program ingilizce çıktı

Unknown dedi ki...

TEŞEKKÜRLER...

Adsız dedi ki...

Türkçe değil arkadaşlar boş yere indirmeyin

site tanıtımı dedi ki...

türkçe yamayı kurmalısın.

site tanıtımı dedi ki...

Arkadaşlar Windows'un Türkçe olmadığı yönünde yorumlar alıyorum. Türkçe dil paketini kurmak için bu linkteki konuya bir bakınız.

Unknown dedi ki...

arkadaşlar windows 7 türkçe çıkmayanlar için yama

32bit:http://uploaded.net/file/say6xdsb

64bit:http://uploaded.net/file/qbqdftns

Adsız dedi ki...

arkadaşlar gerek yok ki türkçeye bilişimci adam işini her türlü yapar :D

Sercan Yılmaz dedi ki...

Çok teşekkürler ..

Unknown dedi ki...

kardeş bu klasör neden boş indrdim ltfen yardım edin tek içinde readme tex var ltfen yardımcı olun tşkler

Unknown dedi ki...

sss

Unknown dedi ki...

dostum indirdim no device drivers were frond. .... hata verdi önerin varmı

Yönetici dedi ki...

@mehmet kara

Dostum birde Dvd'ye yavaş yazdırmayı dener misin? Forumlardan okuduğum kadarıyla maximum hızda yazdırdığınız için hata veriyor.

Adsız dedi ki...

ingilizcemi arkadaşlar

Unknown dedi ki...

yavaş yazdırdım gene olmadı

Unknown dedi ki...

dostum yavaş yazdırdım gene olmadı bilen varmı forumda

Yönetici dedi ki...

Pek bir bilgim yok dostum aldığın hatayı Google'da aratırsan net bir cevaba ulaşabilirsin. Saygılarımla...

Adsız dedi ki...

İngilizce olarak bilgisayarınıza kurun sonra başlat>denetim masası>Saat, Dil ve Bölge>Bölge ve Dil>Biçim var ordan bütün herşey ingilizcedir onların hepsini sonuna kadar ingilizce yapın ve uygula , tamam diyin sonra pc yeniden başlatın pc full türkçe :D!!!

Unknown dedi ki...

süper hızlı indiriyorum 0,99 - 0,97 mb arasında
yükledikten sonra türkçe yapabilirsem tam olacak tesekkürler

Yorum Gönder