Ben Bilmem Eşim Bilir Başvuru formu doldur

Posted by Unknown On 8 Mayıs 2013 Çarşamba 0 yorum
Ben Bilmem Eşim Bilir Başvurusu

Ben Bilmem Eşim Bilir Başvuru Formu

Kanal D ekranlarında en çok izlenen ve en çok sevilen yarışması "Ben Bilmem Eşim Bilir" programı yeni yarışmacılarını bekliyor! Kanal D ekranlarında yayınlanan Ben Bilmem Eşim Bilir ailece keyifle izleyebileceğiniz eşler arası bir yarışma programıdır.

Hafta sonu yayınlanan yarışma programında her bölüm 4 çift yarışıyor. Çiftler ise büyük ödül olan araba için yarışıyor. Ama ödüle ulaşmak o kadar kolay değil. Büyük ödüle kadar oynanan oyunlarda topladığı puan en yüksek olan 2 çift en son büyük finalde karşı karşıya geliyor.

Yarışmada eşlere bir soru soruluyor ve o görevi eşinizin ne kadar sürede, kaç kere yapacağını söylüyorsunuz. Kim en yüksek tahmin ile görevi tamamlarsa puanı alıyor. Ben Bilmem Eşim Bilir yarışmasında sorulan bazı sorular şöyle; "Bayanlar, eşiniz ne kadar sürede bir camı silebilir?", "Baylar, eşiniz ne kadar sürede hamur açabilir?" ..

Ben Bilmem Eşim Bilir başvurunuzun kabul edilmesi için lütfen formu eksiksiz ve doğru şekilde doldurunuz.

Ben Bilmem Eşim Bilir yarışmasına başvurmak için tıklayın

Sponsor Reklamlar

Yorumlarınızı bekliyoruz: (anonimi seçerek anında yorum atabilirsiniz.)
0 yorum:

Yorum Gönder