FIFA 2013 Klavye Tuş Ayarları

Posted by Unknown On 21 Mayıs 2013 Salı 1 yorum
Merhaba arkadaşlar.

FIFA 2013'te tuş sistemi değiştiği için klavyenin tuş ayarlarını yapmak oldukça zahmetli bir iş. Bu yazımda sizlere FİFA 2013'ün Klavye tuş ayarlarının nasıl yapılacağını bilmeyenler için göstereceğiz.

Adım adım;

Ana menüden Customise Fifa/Setting kısmından Controls daha sonra Controller kısmına giriyoruz.

Orada Control Device kısmını Keybord Only yapıyoruz. Daha sonra w ya da e tuşları ile klavye ayarları bölümüne geçip klavye tuşlarını kendimize göre ayarlıyoruz.

Ayarlar ile uğraşmak istemeyenler için kendi ayar dosyamı ekliyorum. Belgeler içerisindeki FIFA 13 klasörünün içerisine atarsınız.

http://oyunlog.net/wp-content/uploads/2012/10/f13ayar.zip

Videolu Anlatım  

Resimli Anlatım




Sponsor Reklamlar

Yorumlarınızı bekliyoruz: (anonimi seçerek anında yorum atabilirsiniz.)
1 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepsi iyi güzel de kardeşim pres tuşunu e-d kombinasyonu nası yapıcam ben

Yorum Gönder