Kuzey Güney bul beni kaybolmuşum bak bana mahvolmuşum şarkısını kim söylüyor

Posted by Unknown On 22 Mayıs 2013 Çarşamba 0 yorum
Kuzey Güney 75.Bölüm fragmanında çalan bul beni kaybolmuşum bak bana mahvolmuşum şarkısını kim söylüyor

Kuzey Güney 75.Bölümünde duygu dolu anlar yaşandı. Fragmanda çalan bul beni kaybolmuşum şarkısı damgasını vurdu. İlerleyen günlerde bu şarkı çok dinleneceğe benziyor.

Kuzey Güney fragmanda çalan Pera bul beni kaybolmuşum şarkısı sözleri

Kuzey ve Cemre’nin teknede yaşadığı duygusal sahneyi Pera Grubunun duygusal şarkısı süslüyor. 

Kuzey Güney Grup Pera Giz şarkısı sözleri;

Bul beni kaybolmuşum,

İzim silinmiş dilim susmuşum,

Bak bana mahvolmuşum,

Senden kendimi almayı unutmuşum,

Sensin ben olmuşum….

Kuzey Güney fragmanda çalan Pera bul beni kaybolmuşum şarkısı sözleri için TIKLA


Sponsor Reklamlar

Yorumlarınızı bekliyoruz: (anonimi seçerek anında yorum atabilirsiniz.)
0 yorum:

Yorum Gönder