PES 2013 Windows 7 Oyundan Atma Sorunu

Posted by Unknown On 6 Mayıs 2013 Pazartesi 23 yorum
Bu yazımda PES 2013 futbol oyununda sıkça karşılaştığımız sorun haline gelen özellikle Windows 7 işletim sisteminde oyundan atma sorununun çözüm yöntemlerini paylaşacağım.

Maddeler halinde PES 2013 Windows 7 Oyundan Atma Sorunu ve Çözümleri

  • Hızlı maç yapma bölümüne girdiğinizde oyundan atıyorsa;  
Mutlaka kitserver13'ü indirmeniz gerekmektedir. Kitserver'i indirip ayarlarını yaptıktan sonra PES 2013 simgesi üzerinde sağ tık özellik diyoruz.



Buradan "Uyumluluk" sekmesinde en altta bulunan "Tüm kullanıcıların ayarlarını değiştir" diyoruz.



Burada yapmamız gereken 2 ayar var.
  1. Bu programın çalıştıracağı uyumluluk modunu Windows 7 olarak ayarlıyoruz.
  2. Not: Eğer Windows 7 yoksa Windows XP (Service Pack 3) olarak ayarlabilirsiniz.
  3. 'Bu programı yönetici olarak çalıştır' Kutusunu işaretleyip tamam diyerek çıkıyoruz. 
  • Eğer oyun planına girdiğinizde oyundan atıyorsa
PES 2013 Patch Dosyasını İndir - Alternatif İndirme Linki

Patch içindeki dosyaları oyunun kurulu olduğu yere atın.

Eğer sorun hala devam ediyorsa...

Daha sonra Setting' tıklayıp;



Setting ayarlarını şu şekilde güncelleyiniz.



Elimden geldiği kadar sizlere PES 2013 oyundan atma sorununun çözümüyle alakalı bilgiler vermeye çalıştım. Eğer sorun hala devam ediyorsa konu altından yorum yaparak çözüme kavuşturabiliriz.

Bu yazımızı faydalı bulduysanız lütfen Facebook, Twitter ve Google+ paylaşarak bize destek olabilirsiniz.
Sponsor Reklamlar

Yorumlarınızı bekliyoruz: (anonimi seçerek anında yorum atabilirsiniz.)
23 yorum:

Adsız dedi ki...

Süpersiniz hocam bravo

Unknown dedi ki...

olmadı yaw

Adsız dedi ki...

patch indirilemio hata verio

Adsız dedi ki...

sayın admin lütfen yardım eder misin yalvarıyorum turbobitteki patch indirilmiyor lütfen başka link verir misin şimdiden teşekkür ederim inşallah dikkate alınırım.

Adsız dedi ki...

Merhaba

Alternatif link eklendi.

Adsız dedi ki...

DEDİKLERİNİZİN HEPSİNİ YAPTIM SAYIN ADMİN AMA OLMADI YARDIMCI OLURMUSUNUZ

Adsız dedi ki...

Kitserver'i attınız mı?

Adsız dedi ki...

çok tesekkür ederim oldu sonunda

Unknown dedi ki...

Allah Razı olSUn suPErsın

Unknown dedi ki...

Allah RAzI OLSUN SuPeRSIn waLLa

Adsız dedi ki...

dediğiniz gibi yaptım ama kitserver 13 kurulmuyor hata veriyor bir de kitserver 12 yazıyor hatada

Adsız dedi ki...

ÇALIŞTI
PES 2013 Gameplay Tool 1 0 1 indirin attach deyin çalıştırırsa görüntüyü high ya da medium yapın ozaman oyundan atmaz eğer attach çalışmazsa düzgün pack indirin o zaman pes 13 sorunsuz çalışır

Adsız dedi ki...

bilader her türlü şeyi denedim birsürü şey yükledim settinglerle oynadım ama olmuyor Allah aşkına işe yarar bişey söyleyin KESİN ÇÖZÜM istiyorum lütfenn!!

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar sorunu çözüp düzelttim ve bunu video da anlattım %100 çalışıyor
Video LİNKİ ALTTA
http://www.youtube.com/watch?v=8zYf3N5Gl_Q&feature=youtu.be

Unknown dedi ki...

arkadaşım oldu çok tşkrl uzun zamandır uğraşıyorum olmuyodu çok saol

Berke Şafak Ateş dedi ki...

olmuyo hepsini yaptım

Adsız dedi ki...

admin çok uzun zamandır uğraşıyorum dediğini harfi harfine yaptım hala olmadı çok üzgünüm acil yardım :( :( :(

Baran dedi ki...

admin bütün söylediklerini yaptım patch indirdim kurulu dosyanın içine attım settings ten ayarlarıda yaptım ama sonuç aynı yine kapanıyo

Adsız dedi ki...

Admın kıtserverıdemı atıcaz

resul katırcı dedi ki...

herkezden allah razı olsun anam gardaşlarımmm oyun açıldı kardeşlerim pes 2013 gameplay indirin oyunu açıyo kesin ama kitserverda indirin

resul katırcı dedi ki...

karfeşlerim herkezden allah razı olsum pes 2013 gameplay indirin kitserverle birlikte kesin olyu

Unknown dedi ki...

HER ŞYİ YPTM SONUÇ YOK

Adsız dedi ki...

admin deniyom olma yardımm et

Yorum Gönder