Beni Affet 387.Bölüm Özeti

Posted by Unknown On 3 Haziran 2013 Pazartesi 0 yorum
Hafta içi her gün 16.50'de Star TV'de yayınlanan Beni Affet dizisi Salı 387.Bölümü ile ekranlara geliyor. Her gün seyircinin ilgiyle takip ettiği bir aile dizisi Beni Affet 387.Bölüm Özetini yazının devamında bulabilirsiniz.

Beni Affet Yeni Bölümleri ile hafta içi her gün 16.50’de STAR’da!


Beni Affet 387.Bölüm Özeti

Berat ve Kürşat’ın yerini bularak suçüstü yapmaya hazırlanan Kemal’in planları son anda alt üst olur. Osman ve polisler olay yerine yaklaşırken, Kemal’i bekleyen büyük tehlike nedir?

Umut ise yangın kayıtlarındaki görgü tanığının peşine düşmüştür. Handan Umut’la evleneceği gün için hazırlanırken, Umut dükkan yangınını kimin çıkarttığını söyleyecek tek kişi olan bu görgü tanığını yakalayabilecek midir?

Tunç’un kendi oğlu olduğunu yıllardır sır gibi saklayan Zühre, Cüneyt’in bu bilgiye ulaştığından şüphelenmeye başlar. Tunç’u doğurtan kişi olan Ebe Nuriye’yi ziyarete giden Zühre, Cüneyt’in gerçekleri bildiğini öğrenecek midir? Öte yandan Eylül’ün bebeğinin kendisi yüzünden öldüğünü düşünen Feride vicdan azabı çekmektedir.
Sponsor Reklamlar

Yorumlarınızı bekliyoruz: (anonimi seçerek anında yorum atabilirsiniz.)
0 yorum:

Yorum Gönder