Beni Affet 392.Bölüm Özeti

Posted by Unknown On 10 Haziran 2013 Pazartesi 0 yorum
Beni Affet haftaiçi her gün yepyeni bölümleriyle Star Tv ekranlarında. Beni Affet dizisinin tüm bölüm özetlerini sitemizde paylaşıyoruz.

Beni Affet 392.Bölüm Özeti

Kemal’in çabalarıyla Bahar üzerine kurduğu yasadışı planları suya düşen Kürşat, geçmişte yaşadıklarının intikamını almaktan vazgeçmemiştir. Kürşat, Bahar’ı kaçırmak için fırsat kollarken, Kemal’in Kürşat ve Berat’a dair öğreneceği sürpriz bilgi nedir?

Kızı Handan’ın ölüm haberiyle mahvolan Suzan, yaşananlardan dolayı Umut’u suçlarken, oğlunun yaptıkları yüzünden vicdan azabına dayanamayan Nazire ise gözaltındaki Berat’ın karşısına dikilir.

Feride’yi sevdiğini Eylül’e itiraf eden Cüneyt, boşanma davası açarken, bir yandan da ortadan kaybolan Feride’yi aramaktadır. Cüneyt’le birlikte olmalarının imkânsız olduğunu düşünen Feride ise Tunç’a verdiği evlilik sözünü yerine getireceği günü bekler. Öte yandan Derya’yı hazin bir son beklemektedir.

Beni Affet yeni bölümleriyle haftaiçi hergün Star Tv’de.
Sponsor Reklamlar

Yorumlarınızı bekliyoruz: (anonimi seçerek anında yorum atabilirsiniz.)
0 yorum:

Yorum Gönder