Beni Affet 393.Bölüm Özeti

Posted by Unknown On 11 Haziran 2013 Salı 0 yorum
Beni Affet 393.Bölümü ile ekranlara geliyor. Star Tv ekranlarında yayınlanan Beni Affet 393.Bölüm Özeti yayınlandı. Benim Affet tüm bölüm özetlerini sitemizden öğrenebilirsiniz.

Ekranların sevilen dizisi Beni Affet 393.Bölümü ile 16.50'de Star Tv ekranlarında olacak.

Beni Affet 393.Bölüm Özeti

Bahar’ı kaçırarak kilit altında tutan Kürşat, yurtdışına kaçmak için son hazırlıklarını yaparken, Bahar’ın verdiği ipucunu çözerek kaçırıldığını öğrenen Kemal, karısının peşine düşer. Kürşat, Bahar ve bebeğini yok etmek isterken, Kemal Bahar’ın izini bulabilecek midir? Öte yandan Handan’ın ölümünden kendini sorumlu tutan Umut, vicdan azabından kurtulamaz.

Tunç Feride’yle evlenmek için sabırsızlıkla beklerken, Feride ise Cüneyt’i aklından bir türlü çıkartamamaktadır. Eylül’e boşanma davası açan Cüneyt ise Feride’yi geri kazanma isteğindedir. Cüneyt, Feride’nin nerede olduğunu bulmaya çalışırken, Zühre’nin Tunç’un öz annesi olduğunu öğrenen Eylül’de Tunç’a ulaşmaya çalışır. Derya’nın hayatını kaybetmesinin üzerine yıkılan Ferman’ın yanında ise karısı Yıldız vardır.

Beni Affet hafta içi her gün Star Tv'de.

beni affet 393, beni affet 393.bölüm, beni affet 393.bölüm özeti
Sponsor Reklamlar

Yorumlarınızı bekliyoruz: (anonimi seçerek anında yorum atabilirsiniz.)
0 yorum:

Yorum Gönder