Beni Affet 384.Bölüm Özeti

Posted by Unknown On 29 Mayıs 2013 Çarşamba 0 yorum
'Beni Affet' dizisi Focus Filmin üstlentdiği hafta içi her gün 16.50'de StarTV ekranlarında yayınlanacak. Star Tv ekranlarında yayınlanan aşk ve drama dizisi Beni Affet 384.Bölüm Özetini yazımızın devamında okuyabilirsiniz. Star Tv'nin Gündüz kuşağında yer verdiği televizyon dizisi Beni Affet 384.Bölüm Özeti. Ekranların sevilen dizisi Beni Affet 384.Bölümü ile Perşembe 16.50 Star Tv'de yayınlanacak.


Beni Affet 384.Bölüm Özeti

Kemal, babası Osman’ın da yardımıyla Kürşat ve Berat’ın oyunlarını açık etmeyi planlarken, Bahar’dan gelen bir haberle şaşkına döner.

Kendisine kurulan tuzaklardan habersiz olan Bahar eve gelen haciz memurlarıyla uğraşırken, Bahar adına yüklü bir miktar banka borcuyla karşılaşan Kemal, nasıl bir gerçekle yüz yüze gelir?

Tunç’un Feride’yi bayıltarak kötü emellerine alet etmeye çalıştığını öğrenen Cüneyt, soluğu Tunç’un yanında alır. Feride’yi korumak isteyen Cüneyt, Tunç’a yaptığının hesabını sorarken, Tunç’un Cüneyt’e yanıtı ne olacaktır?

Eylül’ün hamile olmadığını düşünen Yıldız ve Feride, bu yalanı ortaya çıkartmak için bir plan yaparlar. Diğer taraftan geçmişte kızları Yıldız’ın mutluluğu için Ferman ve Derya’yı ayıran Zühre ve Osman, bu konuda Ferman’la yüzleşirler.

Beni Affet yeni bölümleriyle Hafta içi her gün 16.50 Star TV'de.
Sponsor Reklamlar

Yorumlarınızı bekliyoruz: (anonimi seçerek anında yorum atabilirsiniz.)
0 yorum:

Yorum Gönder