Beni Affet 478.Bölüm Özeti

Posted by Unknown On 14 Ocak 2014 Salı 0 yorum
Star tv ekranlarının sevilen dizisi Beni Affet bu hafta birçok olaya gebe oluyor. Hafta içi her gün Star Tv ekranlarında izleyicileriyle buluşan Beni Affet 487.Bölüm Özeti sadece bizde bulabilirsiniz.

Beni Affet 478.Bölüm Özeti

Beni Affet 478.Bölüm Özeti
Karakolda sorguya çekilen Cenk, konuşmamakta kararlıdır. Kemal’in bulacağı yeni bir ipucu sayesinde konuşmak zorunda kalan Cenk, sonunda Musa’nın gerçek katilinin ismini verir. Bahar’ın cezaevinden çıkması için en büyük adımı atmaya hazırlanan Kemal, karısına kavuşacağı günü iple çekmektedir.

Tunç’un elinden kurtulan Cüneyt, yaşadıklarından sonra Tunç’u kaçırarak tutsak edenin Alper olduğundan şüphelenmeye başlar.

Cüneyt bu düşüncesini babasıyla ve Ferman’la paylaşırken, Eylül’ü kovmak için eve gelen Tunç ise yine Alper tarafından tutsak edilmiştir. Ancak Eylül ve Alper’i pek memnun etmeyecek sürpriz bir ziyaretçi gelir.

Beni Affet 478.Bölümü ile Star Tv ekranlarında...
Sponsor Reklamlar

Yorumlarınızı bekliyoruz: (anonimi seçerek anında yorum atabilirsiniz.)
0 yorum:

Yorum Gönder