Beni Affet 474.Bölüm Özeti

Posted by Unknown On 9 Ocak 2014 Perşembe 0 yorum
Star Tv ekranlarının sevilen dizisi Beni Affet 474.Bölüm Özeti an itibariyle yayınlandı. Beni Affet dizisi ile ilgili son gelişmeleri sitemizden öğrenebilirsiniz. Beni Affet 474.Bölümü ile 10 Ocak Cuma Star Tv ekranlarında olacak.

Beni Affet 474.Bölüm Özeti

Cüneyt’i kaçırarak öldürmekle tehdit eden Tunç, Cüneyt’in ağzından dökülenler karşısında şoke olur. Cüneyt ve Tunç arasında tüm kartlar açık oynanırken, Zühre, oğlu Tunç’u koruyabilmek için Feride ve Cüneyt birlikteliğine karşı durur. Zühre’ye karşı aşkını savunan Feride ise Zühre’den beklemediği sözler işitir.

Kemal’in çabaları sayesinde cinayetin işlendiği bıçağı evlerinden çalanın kim olduğu ortaya çıkar. Kemal ve Bahar’ın ailesi bu konuda seferber olurken, bir sonraki adım Cenk’i bulup konuşturmaktır. Durumu öğrenen Berat ise Bahar’ı kurtarma planının suya düşeceğinden korkar.

Beni Affet yeni bölümleriyle hafta içi her gün 17.15'de Star Tv’de.
Sponsor Reklamlar

Yorumlarınızı bekliyoruz: (anonimi seçerek anında yorum atabilirsiniz.)
0 yorum:

Yorum Gönder